Friday, June 27, 2008

Vorbe fara rost....


Inca mai cred in povesti idioate de amor nebun care tzin toata viatza! ...in acele povesti in care dragostea si pasiunea nu dispare niciodata! Cam cat de idioata pot sa fiu?! Pai : cam atat!

poate vreodata , candva....cine stie!

"...si toata lumea vei tu ....fa ca totul sa se intample...inainte ca lucrurile sa o ia razna trebuie sa-ti spun....cand te vad dormind am impresia ca nu esti real... mana ta o inlantzuie pe a mea ca un lacat pe o usa demult inchisa....esti un nebun frumos...fii salvatorul meu....si toata lumea mea vei fi tu.....fa ca totul sa devina real....esti "farul" meu!"

...oricum trebuia sa-ti spun ca nu asta era modul in care puteai sa-mi frangi inima! stiam ce e al meu si ce nu... conta doar cat era ...trebuia doar atat cat sa fie real!....nu asta era modul....

cumva , macar de curiozitate, viatza asta merita traita!

sunt tare curioasa din fire asa ca .... fiecare are un rost!

imi pare rau ca intanlesc persoane dragi mie nefericite si as vrea sa le ajut dar ....sincer nu mereu reusesc....hei dar acusi implinesc iar 25 de ani!

multzi inainte mie honey...multzi inainte!

.....eu stiu, tu stii...trebuia sa fiu eu....mandria se impaca bine cu frumusetzea , nu? ....

1 comment:

cris said...

deci..suntem doua ,care credem in happy ever after..si chiar daca nu ar fi adevarat..dar e prea placut gandul ca ..poate....se poate...totusi..