Saturday, June 28, 2008

...viatza vietzii pushtii masii

Salzburg- ora 6 in pula mea de doamna ce sunt- ghici ce fac? VIN ACASA DE LA CLUBUL VIETII MASII IN CARE HUCK NU AR FI ACCEPTAT SA SE AUDA ASA SUNETE PT CA I-AR FI SANGERAT URECHILE!!!!!!!!!!!!
am baut shoturi de SAMBUCA cu drabuie. iagarul' vietii, jim fuking bim, kalua pustii mele, bailisul vietzii si ....nik ....daca ar fi o chestie care astia nu stiu sa o faca e sa se distreze....pai zi-mi blea de ce naibii regretzi secundele care trec cand altzii nici nu stiu cum ar trebui sa treaca!
A fost ziua noastra! ZIUA NOASTRA! eu trebuia sa fiu acasa ca sa ma simt "iubita"si printzesa!
dar nu eu sunt in salzburgul vietzii cu picioarele cat elefantul si cu dor de ceea ce inseamna distractie: sa razi si sa te simtzi bine fara sa fie necesar sa bei ca boul sau tampita, in cazul meu, 7 feluri de alcohol doar doar te-ai simtzi ca acasa......
ei hau dar am inel de redbull in mod oficial sunt logodita ...pt prima si ultima data in viata cu...un energizant:(((
misss iasi, misssss HOME

1 comment:

Anonymous said...

Da ce muzica era blia?Asa pretentios is ?
And by way...La multi ani!
Cu toatea urarile aferente alea alea.
Si nu dispera.Poate fi si mai rau.