Tuesday, June 24, 2008

din ciclul "M-a facut mami printzesa..." prezentam:


nu am crezut ca o sa mi se intample vreodata sa ajung sa lucrez cu o persoana care se dovedeste a fi penibil de egoista! nu stiu cat mai rezist pana sa pocnesc o muiere incapatzanata care se crede cea mai tare barmanitza de pe terra doar pt ca a lucrat cu statia ei personala si poate sa duca o sticla de vodka singura la 22 de ani (de parca asta ar fi vreo mandrie pe care oricare din noi ar vrea sa o egaleze)! sooooo deschizatoarea de drumuri care s-a gasit ea! Doamne nu am crezut ca o sa aplic orice metoda de intzelegere si explicare ...si nu am crezut ca o sa reusesc sa gasesc tot felul de metode sa explic unui copchil care nu a dat in viatza lui cu o matura( pt ca mami face tot, ea oboseste)ca lucrul in echipa este cel mai important lucru! nu am crezut ca o sa multzumesc baietzilor si fetelor din bbh ,si nu numai ,ca m-au invatzat ce inseamna lucru in echipa si ce randamente se pot da cand exista intelegere si comunicare!


frate de 3 saptamani incerc sa nu bat o muiere rasfatzata care se crede superman ...da nu mai am mult pana ii fut o umbrela branduita in cap sa-i ramana pt restul vietzii amintirea a doi tauri si un avion pe scalp sub care scrie mare hangar 7!


sarumana mama si tata ca m-ati dus la prasit si m-ati pus sa fac tot felul de lucruri pt care va condamnam zilnic, multzumesc lui Dumnezeu ca nu am lucrat vreodata cu vreun "buric de pamant" care nu a carat in viatza lui o naveta...cfa am cunoscut numai oameni muncitori carora nu le era rusine sa faca o treaba de la un capat la altul!


offf deci de mult nu am mai fost atat de plina de draci! si toate astea din cauza unui plod rasfatzat...

No comments: