Sunday, June 15, 2008

conspect

a trecut o groaza de timp de cand nu ma mai prestat nimica! intre timp am reusit multe...sa imi topesc cateva taste la laptop in incercarea de a scoate apa din el... sa ma duc pana in austria la un interviu....sa termin ceva...sa incep altceva....sa termin tot!
sunt de doua saptamani in austria si e ....interesant! lucrez intr-un loc superb cu oameni interesantzi pe care nu ii suport in totalitate! dar cu diplomatzia este arta de a mangaia un arici fara a-i deranja tzepii...incercam metoda: zambim si te injuram!
odata cu campionatul european(ROOOOMANIIIA ROMMMAAANIIIAAA,OLE OLE OLE!!! HAI ROMANIA!) Salzburgul este prea nebun, prea plin, prea agitat! o nebunie generala parca a cuprins un oras atat de frumos si cu o cultura atat de interesanta!
Cand am venit intzelegerea era sa ne cazam la pensiune, dar intre imp s-au sucit si ne-au dat o imensitate de apartament fix in centrul orasului! superb ati putea zice, dar, pt ca mereu este un dar, totzi fanii se aduna exact in fatza....si de la 2 pana la 5 am urechile varza de la tzipete, tobe si trompete. si apoi...cine pusca mea le-a invatzat pe muierile astea sa tzipe...parca sunt violate si le place! ,....in fine!
apartamenul: pai apartamentul este cat Bourbonul! adica cat bourbonul cu o partte din terasa! este imens....sunt 2 camere: una cu un pat si cealalta cu 2 paturi...eu stau in caera cu un singur pat- normal!...si fiecare camera are vaia ei si dresingul ei! apoi livingul are tot ce iti doreste sufletzelul plus bucataria complet utilata! livingul are si el baia lui cu un hol imens si cu inca o incapere pt masina de spalat si alte nebunii- un fel de debara! cel mai mult in apartamentul asta ma incanta corpurile de iluminat care sunt superbe!
aaa si un frigider plin cu redbull...a trebuit sa scoatem ceva redbull ca sa punem si noi vodka si vinul la rece!
de mancare se ocupa tot ei! avem 2 mese la "cantina" la hangar unde ne servesc diverse meniuri....fain e ca intr-o saptamana nu mananci acelasi lucru de doua ori! recunosc ca de multe ori delicatesele culinare ma lasa rece si ma izbesc vertiginor in delicatesele puternic zaharate! o groasa de dulciuri si inghetzata cat cuprinde :P
partea naspa a acestui job este ca tre sa stau pe tocuri cateaproape 9 ore pe zi timpde 5 zile pe saptamana!
in rest este super ok.....momentan! trebuia sa fie si o parte naspa pe care am gasit-o dupa 2 saptamani- toata lumea ne priveste ca pe niste fitzoase care nu fac nimic dar castiga si traiesc ca niste printzese! asta e...incerc sa nu-mi mai bat capul! nu de alta dar mai am de stat pana in septembrie!
partea urata e ca vine ziua mea si sunt singura...si nu primesc cadouri! cadourile fiind singura chestie pt care a asteptat un an intreg sa mai imbatranesc! iar anul asta implinesc 25 (douazeci si cinci) de veri... :D miss the old times, old summers at the country, hot old summers! mamaaa ce mai veri....ce fericita mai eram ...ma gateam toata de parca era craciunul! eram la bunici si .... ii dadea buni dulciuri....si ma pupau si eram tare fericita...miss them sooo!:(:(

si ca sa incheiem in ritmuri mai vesele: frate e un frig aici de abia astept sa-mi puna banii pe card sa ma duc sa-mi cumpar haine groase! si inca ceva rochii!:D
ma bag la nanic ca acusi ma duc sa prestez la munci....in caz de vretzi sa vedetzi unde lucrez va invit sa vizitatzi www.hangar-7.com eu is pe acolo:)..

mai scriu si mai tarziu...poate cand oi fi libera dar acum nu mai pot de somn:)

No comments: