Tuesday, June 24, 2008

mica plmbare





si acu ca m-am mai calmat cumva dar nu foarte mult mi-am adus aminte ca am facut ceva interesant ieri si anume : am zburat cu elicopterul si cu un nebun de pilot pe nume Felix Baumgartner (sau agentul 502) ce mai?!? l-am cunoscut pe Bond, James Bond! si ziua a decurs....a decurs asta e clar! dupa 2 ore in aer si survolat toate minunatziile ce le are in dotare Salzburgul pot spune 2 lucruri: 1) e un loc minunat

2) nu mai ma urc in elicopter prea curand

Pana la zborul cu parasuta (daca oi mai avea tupeu) salut respectuos "aerul" si incerc sa intzeleg pasiunea oamenilor de a zbura!

Poate nu m-am putut exterioriza prea tare pt ca na, incercam sa par si eu mai neincantata dar dupa prima jumatate de ora chiar eram neincantata si asteptam aterizarea cu o oarecare dorintza nebuna! ei bine da : M-AM PLICTISIT! si uite asa am ajuns la concluzia ca nu tot ce pare interesant chiar si este!

Oricum experientza a meritat si pot spune si eu ca am facut ceva interesant! Cumva a fost foarte tare!

Vesnic nemultzumita! :)

No comments: