Monday, March 3, 2008

ca un- bay the way


vad ca este un fel de moda sa scrii despre altzii fara sa te uitzi la tine! mi se pare oarecum funny avand in vedere ca vezi paiul din ochii altuia ...nu prea ma intereseaza dar ma deranjeaza ideea de a critica alte persoane fara a le cunoaste!

mona mea s-a maritat! cu mona mea eu nu ar fi trebui sa umblu! nu a avut rabdare nimeni sa o cunoasca, era doar la capitolul- asa nu! ei imi face placere sa spun ca nu am ascultat de nimeni, ca am facut ce m-a dus capul si am cunoscut o persoana superba pe care am ajuns sa o iubesc! felicitari pui de monic!

ancutza mea! ancutza mea este a mea! la fel , critica din toate partzile doar izbindu-se de aparente si de nepasarea ei vis-a-vis de parerile lor! ce am descoperit? o persoana atat de deosebita incat nu am cuvinte sa o descriu! este aprope singura persoana care ma cunoaste as cum sunt eu cu bune, cu rele, care ma accepta si care tzine la mine neconditzionat! este singura persoana careia ii cer sfaturi cand am nevoie cu adevarat si singura persoana care m-a facut sa ma vad altfel si sa nu mai am impresia ca tot ce fac e rau! o iubesc mult si ma bucur ca am cunoscut-o!si ma bucur de ea enorm chiar daca nu-i arat mereu!

as mai putea sa pun inca 10 persoane in lista de "aparentzele inseala! mai intai uita-te la tine"!dar nu o sa o fac pt ca nu merita sa-mi pierd timpul asa....pe rahaturi marunte de genul sa vezi ce a mai facut ala sau aia! sau te-am vz cu piaza aia rea- AI GRIJA! kiss my ass! lumea e altfel sau se schimba dar tre sa stii sa vezi! sa stii sa vezi! nu sa vrei , sa stii!

am sa invatz mai multe cuvinte elevate si promit sa va dau gata data viitoare!

aaaaaaaa apropo de cubluri desi am zis ca nu o sa comentez despre asa ceva acum o sa o fac - nu in detaliu dar sunt unele chestii care intradevar merita mentzionate, dupa cum spuneam: aseara am fost la un bal mascat la XS-super tare -teatrul nu cred ca mai avea costume- foarte frumos si interesant- muzica nebuna, oamenii super, paza naspa:)) erau mari tare!:)) era o gluma

si la polul opus bamboo unde fiecare fiecare femeie singura este evaluata de masculii feroce in "cam cat faci in bautura?"- si se pare ca mai toate aveau pretzul lor! in schimb muzica buna si show-ul oferit de animatori si animatoare superb!

vorba lui Benois:" ma bucur sa vad ca am de unde alege!" sunt cubluri pt toate gusturile si pt toata lumea- tre sa stii ce vrei si cam atat!

No comments: