Friday, March 7, 2008

nebunie- vine primavara



o zi insorita dar si racoroasa de primavara! azi m-am decis sa ma apuc de scris ceva interesant pt mine! poate e decorul din camera care ma indeamna la asa ceva! cersafurile de un roz pal cu inimioare albastre, un pat mareeee cum nu am mai avut vreodata( pe care tind mereu sa dorm de'a latul sau pe diagonala), cu o cafea de mult rece in bratze, spooky pe fundal, inconjurata de 2 flori pe care mereu uit sa le ud, tv pe mute ca sa nu ma deranjeze dar la cere mereu mai arunc cate un ochi; harper's bazaar, elle, cosmo, un catalog de la avon, telefonul meu feminin, tzigarile pe care nu vreau sa le mai fumez dar care vreau sa stea langa mine si o clasica geanta nine west luata dintr-un second! o achizitie destul de valoroasa daca stau sa ma gandesc mai bine! incerc sa aflu cat mai multe despre nine west si tocmai am gasit o pereche de ghetutze care mi-a iubi picioarele! dar nu am incredere in comenzile de pe net!
am un stil personal de a ma imbraca, am un stil la fel de personal de a modifica toate hainele pe care port! m-am uitat pe harper's bazaar si am vz cateva chestii interesante chestii pe care le-am "testat pe piatza" din iasi si am avut reactii interesante! adevarul e ca replica pe care am primit-o mereu a fost: "e super dar nu e stilul meu! in schimb tie...tie iti sta superb!"- adica? ori e superb ori nu e?
inca nu sunt destul de spooky ca sa pot renuntza la asortarea hainelor care le pun pe mine... ok sunt perfect deacord cu un jeans, t-shirt si un sirag de perle sofisticate, dar sa pun 3 plovere pe mine pt ca asa ne invatza Vera Wang sau pt ca asta ne propune ea ca trend setter- asta nu! si gri si geanta mov, cu bluza maro si pantaloni gri si pietre aplicate pe bluza, verzi, nici asta nu am sa o fac! ar trebui sa alegem doar ce credem noi ca ni se potriveste, dar cum au curajul si tupeul unii designeri sa ne spuna ca asta se poarta! ne pot arata ce propun, dar nu sa-mi spuna mie ca o geanta plic sofisticata se poarta ziua ca mor!
moldovencele sunt frumoase si stiu sa asorteze tzoalele pe ele...imi plac si acele persoane care se imbraca ciudat! sau au un stil atat de propriu si personal incat devin inconfundabile! eu aici incerc sa vb de un stil constant pe care in general il adoptzi in functie de: muzica pe care o ascultzi, ce medii frecventezi, ce "idol" sau "fashion icon" ai , catzi bani ani:)) si ...si de starea pe care o ai cand deschizi dulapul ala!
eu stau in iasi si muncesc de multe ori pe rupte! servesc alti oameni si incerc sa ii fac sa se simta bine! si incerc sa ma mai si tzin de scoala- o spun ca pe o mandrie pt ca e singura chestie de care sunt mandra in viatza mea- si e si prima oara cand o recunosc! in timpul liber incerc sa epatez( desi e mult spus), dar nu intr-un mod vulgar, nesimtzit sau fortzat! intr-un cuvant incerc sa fiu printzesa:) sa fiu printzesa mea proprie si personala...
recunosc ca sunt momente in care as vrea sa nu mai cunosc pe nimeni sa ma duc la tzara sa stau pe camp si sa memorez sunetele oferite de natura spre ascultare, dar....m-am obisnuit fiecare din noi a facut-o! ne adaptam si ne chinuim sa ne intergam in societatea asta ciudata pe care de cele mai multe ori nu o intzelegem! si in medii pe care nu ni le dorim in mod special dar care ajuta intr-o oarecare masura in "cladirea" existentzei noastre!...si nu cred ca o geanta plic ar merge pe campul ala!

2 comments:

Anonymous said...

"nu cred ca o geanta plic ar merge pe campu ala",cred ca asta iti lipsea in ultimul timp curajul de a-ti sustine "sus si tare" propriile convingeri,fie ele despre genti plic sau inegalitatile sociale din Romania de tranzitie:)S-ar parea ca esti pe drumul cel bun...asteptam continuarea.
Anca

Romanita said...

:))...imi lipseau multe in ultimul timp ..sper sa le fi gasit pe toate:*