Tuesday, February 26, 2008

ioti na'


bag pula! pe fatza fara menajamente si fara nici cea mai mica rusine vis-a-vis de limbajul meu deocheat si vulgar! ma da toata lumea e fericita ? nimeni nu sufera? numeni nu are o problema ceva? totzi avetzi bani? dragoste la maxim? nimeni nu se mai cearta cu nimeni? totzi facetzi ce v-ati dorit?toate dorintzele vi s-au indeplinit? cum pula mea am o lista plina, de mess, de oameni fericitzi???? ce naibii atzi facut de nu va lipseste nimic ...ce naibii betzi dimineatza de nu va acapareaza problemele?? cum naibii sunteti asa optimisti si fericitzi??? oi fi singura persoana de pe Terra care nu e multzumita de ceea ce a inteprins in viatza ei? si nu nu ma refer neaparat la relatzii si rahaturi din astea siropoase ;ca si maine poate se termine ce ne-am chinuit cu truda sa cladim 7 ani si ...nu vad decat o mare de dragoste si atat... ci ma refer la chestii palpabile...totzi atzi reusit ce ati vrut in viatza??am o groaza de ani si nu sunt multzumita de nimic...simt ca mi-am irosit viatza degeaba desi am inceput-o acum 9 ani....tot irosita mi se pare si tineretze si chiar nu vad unde zice lumea ca:"viatza abia acum incepe" SA MOORII TUUU????? acum??? sigur nu mai tarziu?? ca daca incepe acum eu imi bag pula in ea...ca a inceput tare naspa...simt ca pierd teren ca ceva imi scapa! fuck...admir oamenii curajosi care pot sa o ia de la zero...eu ma chinui mult atunci cand o fac! ce naibii atzi mancat de nu avetzi nici o problemaAAAA?????

3 comments:

Traian said...

Eu am o vorba, frumoasa femeie: viata e ca parul de la cur: scurta si plina de cacat! Daca ne mai si enervam, chiar ca nu stim cand trece ca naluca peste noi. De aceea, trebuie sao traim frumos. "Momentul zero" doare. Nu numai tu, si eu si altii au trecut prin el....doare de parca ti-ar da unul cu bata de baseball in coaiele sufletului. Insa, norocul e ca trece...dupa o perioada mai lunga sau mai scurta. Insa trece!
Asa ca...don't worry! (Nu-ti mai zic si "Be Happy" ca ma tem ca ma pizdesti zdravan:)))
Tot binele.
Si sper sa fii de serviciu...pe 7 martie;))

gregory said...

tare postul ;)

Romanita said...

multzumesc!:)) desi acum ca l-am recitit ma cam jenez de vocabularul folosit!:P