Friday, March 28, 2008

LEAPSA

cum netul si laptopul meu merg ca melcul in calduri am luat o pauza lungaaaa lunga si nu am mai scris nimic! ce am mai acut intre timp? pai chiar daca nu cred ca intereseaza pe careva o sa va spun.
1. ma chinui cu niste proiecte pt facultate
2.am inceput scoala de soferi, deci chiar sofez, deci chiar ar fi indicat sa nu iesitzi odata cu mine pe strada
3.sunt happy si mai tot timpul nervoasa, sentimente ce imi fac capul sa se invarta intr-un ritm ametzitor
4.nu mai ma obosesc sa dau explicatzii persoanelor care intzeleg gresit:)).ex. roxana;) daca nu stie despre ce e vb nici sa nu intrebe- asta ca sa vada ca sunt directa
5.coco rulzzz
6. eu rulzzz mai tare ca coco:)))
7. am imbatranit- nu mai am chef de iesit prin cubluri; trec printr-o perioada in care sunt antisociala total
8. nu-mi pasa ce crede lumea ca fac sau simt pt ca nu traitzi voi in pielea mea ca sa stiti cum si ce gandesc
9.nu am mai fumat de 3 zile- nu garantez ca reusesc sa ma las:P
10.vreau diminetzi frumoase cu soare in cearsafuri albe si reci pe malul apei:)))fitze/mofturi/figuri
Asaaa, acum ca am terminat cu asta sa incerc sa raspun provocarii lansate de Huck! nu stiu daca o sa reusesc dar pot macar sa incerc!
Ce ai face in viata daca ai sti de la bun inceput ca nu ai sa o dai in bara vreodata?
pai sincer daca eu stiu ca as fi asigurata pe viatza si nimic rau nu m-ar putea atinge si tot ce mi-as dori as reusi cred ca as incerca sa ajut alte persoane care nu au norocul sau nenorocul asta- de a sti ca sunt buni pe viatza! la urma urmei "orice lucru, in sine, este bun la ceva"-Giovanni Boccaccio ! nu o fac pe altruista falsa dar odata ce eu as fi asigurata nu vad ce as mai putea face pt mine. intradevar as tanji dupa speranta de a scapa de " harul" asta , deoarece cred ca undeva pe drum nu as mai fi eu, mi-as pierde oarecum identitatea! daca ar fi sa nu am "harul" asta eu si l-ar avea altcineva nu cred ca as fi invidioasa pe el pt ca intr-un fel e mai fascinant sa incerci sa repari o greseala decat sa nu o fi facut niciodata! "Este de preferat să acţionezi chiar dacă apoi te căieşti, decât să te căieşti că n-ai făcut nimic."-Giovanni Boccaccio
Poate nu e raspunsul la cer se astepta lumea dar este un citat dupa care m-am luat o buna parte din viatza, de multe ori folosit ca o scuza pt greselile facaute si de multe ori ca o incurajare in luarea unor decizii de care imi era frica! asa ca ....pasez leapsa mai departe lui coco si traian!

1 comment:

Anonymous said...

poate in anumite circumstante ai dreptate..da nu tot timpu e asa cum crezi tu..multa bafta!!