Thursday, April 5, 2007

noi ca oameni


nu am mai scris de ceva timp! nu stiu de ce poate o fi timpul, poate or fi ideile mele vraiste din cap! nu am nici un motiv real pt a fi deprimata sau suparata! sau am dar ala e de alta natura! dar... am o stare care ma acapareaza intr-un mod foarte ciudat- am dat vina pe luna plina si nu imi retrag acuzatiile!

imi este ciuda ca nimeni nu ma cunoaste cu adevarat, toata lumea zice ca ma cunoaste dar ... se mint singuri! in totalitate nimeni nu ma cunoaste!

e foarte ciudat cand vine cineva la tine si-ti zice "te cunosc", "stiam eu asta" sau "clasic-tu"! :))clasic eu ce? in anumite situatii comportamenul nostru ia intorsaturi de 180 de grade in functie de situatia respectiva, asta nu inseamna ca ma cunosti sau ca ma stii, asta inseamna ca ai descoperit INCA ceva din "multipla" eu!! e oarecum amuzant si in acelasi timp trist- nu stie nimeni cum esti cu adevarat! si ceea ce e si mai trist e ca nimeni nu are curiozitatea sa te cunoasca!

persoanele complicate sunt ocolite- sunt prea complicate, persoanele previzibile- sunt prea previzibile... cum ar trebui sa fii ca sa fii atat de interesant cat sa starnesti curiozitatea altora sa te cunoasca ca om?

1 comment:

ancageorgescu said...

Draga mea tu esti un continent inca nedescoperit,nu-ti mai fa atatea probleme ca ai fi neinteresanta fie si pt un singur minut.Iar pe cei care iti spun altceva priveste-i cu intelegere,mangaie-i prieteneste pe spate si trimite-i la plimbare pt ca sunt anumite lucruri pe care nu le vor intelege niciodata!Si dak tot e sa te judeci singura fa-o prin comparatie cu ceea ce vezi in jurul tau nu cu perfectiunea intruchipata:)