Wednesday, April 11, 2007

HRISTOS A INVIAT!


inca o zi ciudata!fara chef, fara culoare ...si cu o incercare nereusita de a ma opri din mancat:)
cica a fost Pastele! are vreun rost sa spun ca nu l-am simtit?!?!nee nu cred sentimentele ce ma cuprindeau acum 2-3 ani de zile, in preajma sarbatorilor, par ca au disparut cu totul! a fost un paste agitat si ciudat din mai multe puncte de vedere!am inchis unele ferestre, am deschis altele, am pus cate ceva in ordine, am mai dezordonat ceva:)) nu-mi sta in caracter sa nu am nimic de facut:Pnu stiu daca are legatura cu pierderea lor dar atat stiu: ca nu a avut cine sa-mi puna banutii de argint cu oua rosii in cana ca sa ma pot spala pe fata , ca soarele nu a rasarit asa cum trebuia in dimineata aia si ca nu mi-au dat mie oul de lemn ca sa-i "torn" pe toti:) si ca nu va mai fi niciodata la fel! si stiu ca ar trebui sa trec peste si sa-mi fac singura chestiilea astea daca tot vreau sa pastrez vie amintirea si traditia, dar oricat m-as stradui nu mai are farmec si nici nu o sa mai aiba!
si asa ca sa uitam ce am avut si sa nu avem timp sa ne dam seama ca nu mai avem incepem sa alegram dintr-un loc in altul, cautam vechi prieteni , incercam sa mai radem la aceleasi glume in speranta ca macar in departamenul ala nu e totul pierdut:)) si apoi gasim prieteni buni care ne fac sa ne simtim bine dar pe care nu putem sa ii pastram!
si uite asa a mai trecut un an ...acusi...acusi vine ziua mea...asta e cel mai important eveniment care poate sa urmeze...si apoi chiar ca anul se poate numi incheiat!:D sunt egoista- stiu;)) am invatat asta in timp!

No comments: