Thursday, April 5, 2007

reabilitare

as vrea sa fiu SUPARATA! e un fel de stare cu care ma identific in general, dar nu sunt:) ! nu sunt nici dezamagita, nici surprinsa, nici "luminata"(daca pot folosi acest termen de o maretie aparte)! sunt, poate, doar multumita! multumita ca m-am eliberat de"oful" ce imi omora neuronul ramas singur singurel(ceilalti sunt in maldive cu cate un "sex on za bici" in mana, admirand peisajul superb)... ei ast' neuron ramas singur, a zis ca o sa fie rai asa singur, sa zburde, dar de unde atata fericire pe capul lui! i-am "atribuit" sarcini, i-am dat de munca si el, magarul animal, in loc sa-si indeplineasca sarcinile marete pana la capat, ce fce el?!?!? imi pune bete in roate, iar in loc sa-mi ofere solutii imi oferea"ecouri".. ei ecourile nu sunt bune( -sa arunc o bomba?!-mai bine du-te in padure! pt cunoscatori) pt ca atunci cand crezi ca ai uitat revine, si-ti readuce aminte ce crezi ca ai uitat! si apoi iar si iar!
si asa m-a fortat sa fac ceva, ce va fi in dezavantajul meu in general, dar in super avantajul meu momentan! aleg "momentanul"- e mult mai aproape!
ma simt vesela si eliberata! FREEEE, ca molia din portofel!
da sunt toata funny si haioasa-acum, dar sa ma fi vazut acum cateva zile-beax, naspa rau!
ti-as multumi dar nu am motiv! cel putin nu pt azi!ti-as multumi pt noptile spectaculoase, pt visele mult prea idealiste, pt speranta in mai bine, pt film, pt melodie, pt melodii, pt ca ai aparut, pt ca m-ai "drogat", pt afrodisiac, vb vise , pt vise! offf pt vise!pt "zece" :D pt acest "zece" nu pt alt "zece". nu pt alte "zece", pe"noua" si pt "opt"!:)

Take care, 'cause I'm coming in
I see my shadow and I don't know when
I'm alive with you
And it feels so true

We don't need shelter only sky
Bring back the storms that made us high
I'm alive with you

Baby, I'm a renegade like you
Baby, I'm hurting too
Been around the world
Now I'm running back to you

Sweetheart, this world makes no sense
No pot of gold, incence
I'm alive with you

We don't need shelter on this sky
Bring back the storms that made us high
But we're alive

Run with me, we'll take it all together
Run with me, 'cause you're the one I need
Run with me, 'cause we won't live forever
Run with me

ce zici? te risti?:))-o sa incerc sa explic: am o relatie deosebita cu eul meu interior si exterior- mai mult cu al' interior dar nu vreau sa se supere pe mine niciunul! asa ca am invatat sa scriu printre randuri- din economie de spatiu desigur! "desigur!"- ai zice tu:)) vezi? te cunosc! tu- nu ;))

No comments: