Wednesday, March 14, 2007

i need to hear some sounds that recognize the pain


i need to hear some sounds that recognize the pain in my... cam asta este ideea care ma scoate momentan din starea in care ma aflu!
"Sunt un om trist. Asa m-am nascut. Sunt nostalgic. Si, cateodata, nostalgia se confunda cu tristetea.Cred ca si cei mai veseli oameni din lume se confrunta cu asa ceva. Ma afund in ele pana la capat, apoi ies la suprafata. Depresiile nu trebuie vindecate. Ele trebuie traite. Cand incerci sa le vindeci e ca si cum ai pune tencuiala peste un perete igrasios. E o vindecare superficiala. Depresiile trebuie traite, ca sa vezi ce te invata. Eu n-am iesit din depresie decat consumand-o pana la capat. Sa consumi o depresie pana la capat inseamna sa-ti dai seama de ce si cum ai ajuns acolo, sa te gandesti, sa analizezi si-apoi sa-ti spui: „Ce prost am fost!”. In clipa aia ai scapat de depresie! "-Tudor Chirila
asta fac de una bucata saptamana... incerc sa-mi vindec "depresiile"!
Nu incerc sa dau vina pe cineva pt proprii mei pitici, dar m-as simti mult mai bine daca mi-as da seama ca altcineva e vinovat pt ei si nu eu!
am obosit sa ma mint, sa ma autoincurajez, sa cred ca nu e adevarat ce simt, ca nu ma afecteaza... sunt la capatul puterilor!

No comments: