Friday, April 20, 2007

aiurea:)


nu am inspiratie sa leg 3 fraze coerente!
as vrea sa mai copilaresc vreo 3 ani dar se pare ca nu se mai poate ca am copilarit deja prea mult!la naiba! imi pusesem toata speranta in urmatorii 3 ani!trei numarul magic:))daaa desigur
casa este pustie!
revin"fantomele"iubite!
nu-mi mai place de mine:)) cum sa fiu ...daca nu sunt:))azi o zi de rahat....ieri la fel ...urmeaza altele 2 ...
luni...marti...miercuri- poate reusesc sa scap de insensibilitate! va trebui sa ma faci sa plang!
daca nu reusesti sa ma ranesti ti-ai gresit cariera! trebuie sa fi venit cu un scop...poate asta e ..sa ma ajuti pe mine sa-mi pierd insensibilitatea!
cred ca sunt singura persoana care te roaga sa o ranesti! -da esti, si sper sa te pot ajuta!
deja zambesc!
tragic!
teatral!
adevarat!
fals!
placut!
trecut!
ura!dragoste!
dar nu renunt! am sa muncec mai mult si o sa-mi pierd viata aiurea dar nu renunt la asta!cineva m-a parasit cand aveam nevoie!eu nu cred ca am facut asta-nu te urasc dar ...ceva s-a rupt!iar intru in carapace ...si nu mai ies!
iar fac curatenie!nu o sa mai ramana nimeni data asta!
trebuie sa ma faci sa plang!trebuie!

No comments: