Wednesday, May 2, 2007

cucui;))))

am o durere de cap si un cucui cat o zi de vara :)) numai eu puteam sa lovesc un perete cu un asa elan"muncitoresc"! noroc de breton:))) ma rog ...asta e ..
nu am reusit sa ies din starea mea de insensibilitate-nu a reusit sa ma scoata!
incerc in schimb sa ma port mai frumos cu persoanele pe care le iubesc sa nu le mai critic pt fiecare greseala si a ma obisnuiesc cu ideea ca fiecare se exteriorizeaza in felul ei!
macar sisoiul meu este mai bine... o sa fie si mai bine o sa am grija de asta ..e bebelusulul meu asa ca o sa am grija de ea-fie ca vrea sau nu!
vb pt mine! un fel de autoincurajare!"-o sa poti"
"-o sa reusesti"
idealist-o!
dar daca imi doresc eu mult cica se poate!:D
sunt puternica si rea!si insensibila si uracioasa!he he he cate calitati!

No comments: