Tuesday, September 9, 2008

viatza mea in 1ooo de ganduri


yupyyy mai am putzin si vin acasa! inca 3 zile si sunt in iasu' meu drag...unde evident o sa ma plictisesc dar ...macar sunt acasa!

...inca o lovitura sub centura!!! EI NU STIU CA NU E CORECT???!

nu au dreptul sa te lase sa visezi doar pt ca vor sa se joace!

nu au dreptul sa le para rau! nu il mai au!

nu au dreptul sa spuna "da !...dar..."

NU AVETZI DREPTUL ASTA!

1ooo de bucatzi de inima imprastiate in sufletul meu....1ooo de amintiri ascunse in ea acum imi danseaza in minte! sunt dansuri atipice si fara sens...un fel de Jim Morrison pe scena.....

iar e 8 iar nu dorm....stau cu bagajul in mijlocul casei si ma gandesc : " ce fac?"

recunosc: am fugit de acasa pt ca aveam probleme...dar mi-am dat seama ca oriunde as fugi problemele mele nu se rezolva singure! asa ca ma intorc, umila, trista si cu oarece teama in suflet si nepregatire psihica sa le rezolv!

ceva trebuie sa iasa!

nu pot sa cred ca au trecut 3 luni...3 luni ca 3 zile....unele infernal de lungi , unele infernal de scurte si unele doar "bete"-praf tzandari!

am invatzat multe, dar nu am rezolvat nimic!

NU REGRET aveam nevoie de o pauza...dar gandurile imi sunt la fel de dezordonate ca atunci cand am plecat!

imi este dor sa dorm- da stiu ca suna aiurea dar imi este dor sa dorm....nu am dormit aici deloc...sunt moarta de obosela!

am emotzii! nu-mi plac despartzirile! le urasc!

ajung acasa si iar o sa urasc acelasi lucru!

prieteni??!? nu cred ca putem...o sa incercam sa nu fim dusmani!

impreuna ? iar? poate...trebuie doar ca eu sa uit tot! O SA INCERC:) ai sa vezi- o sa incerc; nu garantez reusite dar o sa incerc! vreau"schmetterlinge im bauch!" ii vreau pe totzi!!:)


DA AVEM NEVOIE DE IUBIRE! avem nevoie de confirmarea constanta ca suntem oameni si ca inima( care de multe ori a fost "ucisa") poate reinvia!

AVEM NEVOIE SA IUBIM ca sa nu uitam sa impartasim ca atunci cand primim sa fim recunoscatori! avem nevoie sa iubim ca sa nu ne pierdem credintza in frumos.... in rau... in bine! avem nevoie sa iubim ca sa stim ce e suferintza si apoi sa apreciem fericirea!

IUBIREA FACE PARTE DIN VIATZA MEA!

FERICIREA E SENTIMENTUL PE CARE MI-L DORESC IN VIATZA MEA!

SINGURATATEA E DOAR O STARE PE CARE O ADOPTAM CAND NU PUTEM SA IMPARTASIM IUBIRE!

URA E SENTIMENTUL PE CARE INCERC SA IL IGNOR SI SA NU-I FAC LOC IN VIATZA MEA!


nu aveai dreptul sa ma lasi sa visez... nu aveai dreptul sa taci...trebuia sa-mi spui ce simtzi.... trebuia sa ma faci sa tac! trebuia sa ma iubesti asa cum te-am iubit eu! nu te potzi trezi mai tarziu...nu mai ai dreptul asta! imi pare rau:(


1ooo de ganduri

3 comments:

cris said...

http://www.youtube.com/watch?v=pwrwBDycQFs


..pt tine...:)..ai sa intelegi ce vreau sa ti transmit...pupici

Romanita said...

:*....multzumesc! nu ma asteptam la asta, trebuie sa recunosc! am vazut de curand si filmul "mamma mia"....MULTUMESC MULT:*

Anonymous said...

Hazi, singuratatea e doar o stare in care intram pentru ca nu avem cui impartasi iubire.... nu pentru ca nu putem. Pur si simplu vine un moment in care se opreste tot, ramai socata de vestea pe care o primesti sau decizia pe care ai luat-o si inavitabilul se produce. Pana la urma si treaba asta cu singuratatea e relativa...Poate nu ai gasit iubirea aia adevarata de care vorbeste lumea. O sa vina si ea, parerea mea, asa trebuie! E un MUST HAVE. Mai devreme sau mai tarziu si o sa fie cele mai intense si frumoase momente din viata ta! A promise is a promise! Asta vreau eu pt mine si la toata lumea! Te-am pupat, Ana