Wednesday, September 10, 2008

Roland Trettl

9:35 ora Romaniei! Am lacrimi in ochi , cumva de fericire... adica nu fericire dar multzumire sufleteasca care se poate confunda foarte usor cu fericirea! Tocmai am vazut (intr-un final) "Ratatouille"! ...Gandul m-a dus la Roland Trettl! E chef-ul Ikarus-ului de aici! E un om destul de ciudat care rar zambeste si care e foarte dur si critic! Dar e un ARTIST pe care il admir enorm!
Un om care a plecat din italia la 16 ani si a ajuns unul din cei mai buni Chef din lume! As mintzi daca nu as sublinia faptul ca este SUPERB;))
Dar...aici toata lumea ii critica duritatea si seriozitatea ...eu asta admir la el...e un om care a muncit mult si care nu vrea decat sa devina din ce in ce mai bun asa ca nu permite oricui sa-i strice"ambitziile".
E un om deosebit cu niste mancaruri excelente- pt cei ce prefera farfuriile desenate:) si niste deserturi divine, imbracate si in foitze de aur sau argint comestibile! Un adevarat artist cu o atitudine "deplorabila" si o voce inconfundabila, dar un om care ma bucur ca am avut onoarea sa il cunosc si sa-i pun o serie de intrebari directe la care mi-a raspuns cu un zambet strengar in coltzul gurii de parca m-ar fi certat , intr-un fel"tu nu stii cine sunt eu?" ,dar a fost un scump care mi-a dat ocazia sa il intzeleg!

Eu nu stiu sa gatesc .....sunt cam varza ...adica nici macar varza nu stiu sa gatesc...daca gatesc ceva niciodata nu o fac pt mine ci pt altzii....in general pt cei pe care ii iubesc- e singura chestia pe care o simt! Cu multa iubire potzi sa faci orice si orice are nevoie de o doza de iubire pt a iesi perfect!

Trettl aduce in fiecare luna un alt bucatar din alta tzara, luna trecuta a fost Gerard Depardieu from France( france , paris....incep sa urasc ideea de cel mai romantic oras:( -dar asta e o alta poveste ...una trista), luna asta e un chef din Peru.....Rusia, India, China....numeste o tzara si a fost un Chef din ea! Din toate mai putzin Romania...dar je' se ocupa intens de asta:).....am cautat, am intrebat , mi-am rupt ochii in calculator si am gasit....avem ceva Chef's care ne pot face cinste in strainatate! Si ...cum eu si gura mea cea mare nu ne putem abtzine....am propus...si .....ideea a prins! Sa vedem daca ceea ce are Romania de oferit se va ridica la standardele impuse de el!
Oricum ar fi este un om pe care IL ADMIR!

De ce a lacrimi in ochi? Pt ca incep sa intzeleg...

No comments: