Friday, August 22, 2008

am onoarea sa v-o prezint pe...: MAE WEST



Mae West (1893-1980), una din cele mai controversate actriţe americane ale începutului de secol al XX-lea, a rămas celebră pentru replicile sale ironice şi abordarea unor subiecte picante şi provocatoare. Eu le-am gasit din greseala si am dat un search sa vad daca chiar e asa....se pare ca aceasta doamna era chiar una foarte buna in a da peste nas tuturor care se pregateau sa o judece! Deja imi place despre ea foarte mult;))


"E genul de bărbat de care nu poţi să scapi decât dacă te măriţi cu el."
"Casatoria este o institutzie mareata, dar eu nu sunt pregatita pentru o institutzie"
"De obicei, evit tentaţiile, în afară de cazurile în care nu le pot rezista."
"Aş încerca orice o dată, de două ori dacă îmi place, de trei ori ca să fiu sigură."
"Nu bărbaţii din viaţa mea contează, ci viaţa din bărbaţii mei."
"Dragostea învinge totul, în afară de sărăcie şi durerea de dinţi."
"Iubeşte-ţi aproapele - şi dacă se întâmplă să fie înalt, vesel şi seducător, îţi va fi cu atât mai uşor."
"Mă aşteaptă 10 bărbaţi la uşă? Sunt obosită, trimite unul din ei acasă."
"Când am de ales între două rele, optez pentru cel pe cel pe care nu l-am mai încercat înainte."
"N-ai decât să faci ce vrei, dar, dacă îţi drămuieşti dragostea, nu vei primi nicio dobândă."
"Chiar eu am scris povestirea. Este despre o fată care şi-a pierdut cinstea, fără să-i fie vreodată dor de ea."
"Dă-i unui bărbat mână liberă şi te vei trezi cu ea prin toate locurile."
"Toţi bărbaţii sunt la fel - în afară de cel pe care l-ai cunoscut tu şi care e diferit."
"Toţi iubiţii părăsiţi ar trebui să primească o a doua şansă, dar cu altcineva."
"Bărbaţii sunt hobby-ul meu, dacă m-aş mărita, ar trebui să renunţ la el."
"Femeile care au "un trecut" sunt interesante pentru un bărbat, pentru că bărbaţii speră că istoria se repetă."
"Ai un pistol în buzunar, sau doar te bucuri că mă vezi?"
"Inteligenţa este un atu pentru femeia îndrăgostită care e destul de deşteaptă încât să o ascundă."
"Nu sunt un înger, dar mi-am desfăcut aripile de multe ori."
"Nu plânge după un bărbat care te-a părăsit - următorul s-ar putea îndrăgosti de zâmbetul tău."
"Nu fă aceeaşi greşeală de 2 ori, decât dacă te alegi cu ceva din asta."
"Sexul bun este ca o partidă bună de bridge. Dacă n-ai un partener bun, atunci e musai să ai o mână bună."
"Arată cât poţi de bine - cine-a zis că dragostea e oarbă?"
"Barbatii sunt ca pantofii... trebuie sa ai o pereche de schimb"
"Sarutul unui om este semnatura sa"
"Traiesti o singura data, dar daca faci lucrurile asa cum trebuie o singura data este de ajuns"

No comments: