Tuesday, September 9, 2008

pregatiri

mi-am luat valiza roz.....mi-am facut feng shui in camera ....am luat somnifere....am incercat sa nu mai gandesc....am incercat sa uit....am stat in cap....am ascums oglinda din camera , dar nimic nu ma poate face sa adorm! asa ca mai adaugam o noapte de nesomn la cela 90 deja existente si cu mult curaj si "entuziasm" ma apuc de facut bagajele!
am lasat totul in ultimul moment asa cum sunt obisnuita sa fac totul si acum sunt contra timp, dar chiar si asa tot nu-mi iese nimic cum trebuie!
pe 12 plec...ajung noaptea, iar dimineatza la 7 tre sa ma duc la facultate! HAPPY FUCKING MY!

merci Cris pt melodie....a inceput ziua intr-un alt fel...putzin mai optimist! :* merci mult

1 comment:

cris said...

cu cea mai mare placere...stiu cum e sa fii la pamant cu sufletul...si atunci cel mai mic si neinsemnat lucru...conteaza enorm!arata ca cineva..cumva..macar putin,se gandeste la tine!
Poate ne si vedem ,pe la BBH cu siguranta:)
Safe trip