Thursday, February 14, 2008

uite valentinul

as vrea sa pot spune ca sunt in pana de idei dar as mintzi cu nesimtire! sunt in pana de idei doar pentru ca nu pot prinde nici una;alearga ca nebunele si greu analizez una de la un capat la altul!a fost o perioada ciudata, oarecum, din viatza mea ultima saptamana! mi s-au intamplat chestii!! mie nu mi se intampla chestii niciodata! ma asteptam la mai multa sustzinere. la mai mult suport moral la mai maulta inzlegere , dar m-am ales cu un cutzit maaare in spate si cu urari nasoale! am avut si 2-3 peroane care m-au sustzinut si incurajat (carora tzin sa le multzumesc) si pe care nu le intzeleg cum ma mai suporta pt ca am devenit foarte interiorizata in ultima perioada!

simt iubire, dau iubire, respir iubire! ador pasiunea si o accept si incerc sa o ofer!

si acum ca mi-am manifestat trairile "pasionale" sa-mi manifest si trairile "nervoase" fata de aceasta zi falsa din toate punctele de vedere! deci chiar nu suport sarbatorile imprumutate! daca tot vrem motive sa sarbatorim macar sa ne inventam propriile sarbatori, desi romanilor nu prea le trebuie motive sa petreaca! au nevoie sa petreaca dar nu le trebuie un motiv anume!cred ca potzi zice in fiecare zi "te iubesc", potzi in fiecare zi darui o floare, si potzi fi romantic macar o data pe luna( se stie, deasemenea, ca romanii sunt foarte ocupatzi- cu petrecutul, desigur) o cina romantica in oras! daca nu faci gesturi frumoase tot anul, cu ce crezi ca te-ai "salvat" daca "sarbatoresti" ziua de 14 februarie?!?:)) nu nimic iti spun sigur!eu mi-am primit cadoul: o sticla de floarea soarelui de un litru intreg numai pentru mine! as putea spune ca am primit chiar un buchet urias:) multzumesc bub pt cadou :* ! ai fost un scump cu replica asta:)):*

No comments: