Friday, February 15, 2008

fericirea vs. noi

Cutzitul mare din spatele meu ar trebui sa iasa dar de afunda si mai tare- si doare rau! Nu ar trebui sa-mi pese si ar trebui sa-mi vad de "treaba mea" asa cum a spus cineva dar... nu pot ramane indiferenta la tradari si la oameni falsi! Pot fi si eu foarte falsa dar nu vreau, am ales sa nu-mi vand sufletul;am ales sa raman asa cum sunt - imperfecta dar cu o coloana care sa ma sustzina neconditzionat!
Nu pot realiza unde este punctul in care lumea incepe sa fie preocupata in exces de persoana ta! Ce trebuie sa faci ca sa se intample asta? Si cum naibii potzi scapa de asta?! O mica barfa e oricand bine venita, dar cand zic "una mica" chiar ma refer la "una mica"! Si toate chestiile astea inprovizate si imaginate si exagerate ma dor tare si ma seaca si ma enerveaza si ma fac sa ma port ca o scorpie- ceea ce o sa si fac- si pe bune daca o sa-mi pese de persoanele care au de suferit in urma actziunilor mele, pt ca am si eu o limita, o andurantza ce are si ea, la randul ei, o alta limita- deci limitele mele se pot schimba de la caz la caz- si care nu mai poate, nu mai rezista! Limita mea a ajuns la limita ei si limita ei e mult mai importanta decat limita mea!
Iar toate rahaturile astea pe mine ma fac nefericita si desi ar trebui sa fiu fericita, pt ca Slava Domnului inca am motive, nu pot pt ca se gasesc anumitzi "amici" sa se ocupe de capitolul "fericirea ei"!
Cineva mi-a spus ca a fost tot timpul fericita- ca e tot timpul fericita mai exact... dupa o discutzie mai aprofundata am intzeles ca nu a fost nici pe departe fericita... as putea spune chiar "imi pare rau pt ce ti s-a intamplat" si ca nici acum nu este fericita pe deplin , dar... atat de mult incearca sa vada lumea roz incat se obliga sa fie fericita! Peretele cu mucegai insa continua sa existe chiar si dupa ce ai aplicat cea mai roz culoare de var!
Eu nu sunt tot timpul fericita si nici nu vreau sa fiu- uneori din cauza mea, uneori din cauza altora! Insa vreau doar ca trecerile de la fericire la oricare din celelalte stari se se produca lent, fara prea mari turbulentze si rasturnari de situatzie! In felul asta
voi aprecia mereu fericirea si chestiile simple care ma fac fericita!

2 comments:

Traian said...

atunci, lasa tonul pesimist si fii fericita!:)
Salutari si numai bine, si mersi pt Rev, chiar daca nu am mai venit;)
Te astept si pe la mine. (in blogosfera, nu te gandi la...tampenii)

ancageorgescu said...

Complici si iar complici lucrurile... Las ca viner martisorul si le simplifici vrei ,nu vrei:P