Friday, March 9, 2007

zsa zsa zsu

arta de a fi indragostit
Cine a spus ca a fi indragostit este o arta a grait un mare adevar! eu incerc aici sa scriu un "text" bazat pe propriile'mi trairi si sentimente ...un mic text care sa ma ajute sa-mi luminez starea,un text care sa ma ajute sa judec situatia si din alt unghi decat cel al celui care sufera si tanjeste dupa cineva!
Acesta nu este un text ca sa impresioneze ci doar un mod de a-mi face o "psiho-analiza".. un mod de a-mi pune ideeile ce-mi zboara prin cap cu viteza luminii, in ordine !In genere dupa recitire iti cam dai seama unde ai gresit sau daca ai gresit!
Eu nu pot spune niciodata ca iubesc pe deplin ...nu stiu ce sentimente ar trebui sa se implice in aceasta stare "sublima" asa cum o numesc unii sau "chinul vietii"cum o numesc altii!Pot doar sa banui ca ceea ce simt se incadreaza perfect in "decorul pictat de zeitele dragostei"!Nu toata lumea vede dragostea si iubirea ca "le grande eliberation", ca "luminita de la capatul tunelului", ca singura chestie "pt care merita sa traiesti"! Multi o percep ca pe un "chin constant", ca pe un "lucru dupa care m-am saturat sa alerg",ca pe un miraj!
Pentru mine dragostea e putin diferita de ce se intampla in jurul meu ...e putin mai inocenta ...putin mai perversa....putin mai rea...putin mai amagitoare !
Sa iubesti este superb!Fluturasii in stomac (za-za-zu asa cum i-a numit carry in tds)sunt alarma!
Mereu am fost indragostita si am incercat si am analizat (ca pe un cobai)intensitatea propriilor sentimente;modul in care te maturizezi in privinta lor odata cu trecerea timpului pana cand sentimentul de siguranta,respect si stabilitate se confunda discret cu iubirea! Ei da cred in puterea obisnuintei intr-un cuplu!Cunosc la fel de bine punctul in care fluturasii zboara si ramai implinita psihic; momentul in care sufletul tau ti se pare un vechi castel gol de prea mult timp si momentul in care incepi sa scrii doar ca atunci cand vei reciti poate te vei lamuri!.......

No comments: