Friday, March 9, 2007

bang bang

care eSte clasificarea ta?
-PROSCRIS!
-cum ajungi?
-TREBUIE SA TE DECIZI CE VREI SI SA PERSEVEREZI!!
cand eu nu voi mai fi, toti veti cugeta asupra acestui lucru! si poate o sa va dati seama de ce am facut ceea ce am facut!........ei nu stiu de ce sunt in stare!ei nu stiu ce pot face!....................
OPRITI-VA!!OPRITI-VA!!
Trebuie sa fii tare! FII TARE!!!cateodata doar iti vine sa plangi!!
cateodata URA e singurul lucru care exista cu adevarat pe lume!
oamenii respecta URA...vorbeste ...vibreaza...are viata!...le place sa te vada sangerand...pana la moarte!!!le place sa te vada cu iti reprimi lacrimile........te afecteaza...iti schimba comportamentul...iti modifica particulele!!si int-o zi te trezesti...te uiti in oglinda...si nu te mai recunosti!!...deoarece crezi ce-ti spun ei!!
ce se grabesc ....km si km....nu vor avea destule dupa ce voi termina eu!!!
Uneori urasc faptul ca traiesc, dar imi este prea frica sa mor!!"

No comments: