Monday, January 12, 2009

Culori


A fost duminica. A fost o zi mareata.

Buze moi. Goliciune. Dorinta. Hormoni. Soare. Aer curat si rece. 'Untouched' la maxim pe repeat. Glume. Usa. Liniste. Caldut. Melodie. Satisfactie. Nanic. Atb. Ciorba. Dragoste. Tremur. Vina. Consolare. Departare. Glume. Prietena. Relatarea intamplarilor din ultimile zile. Durere de cap. Neliniste. Om care nu-ti face bine. Film. Buze moi. Prieteni. Rasete. Blocaj. Ciuda. Om care nu-ti face bine. Decizii. Discutii. Acasa. Pat. Griji. 'Untouched' in surdina pe repeat. Ganduri. Intrebari. Om care nu-ti face bine. Uitare. Liniste. SOMN

8 comments:

Anonymous said...

Incarcata zi ai avut madam :)

Romanita said...

As fi putut mai mult pui :)):*

Anonymous said...

Crede-ma ca ar fi putut mai mult :P

Romanita said...

nu stiu cine este 'anonimul' dar se pare ca ma cunoaste:)))
P.S.: trece-ti numele la sfarsit(daca nu e un secret) astfel incat sa ma bucur ci eu cand ma mai citeste careva :P

Anonymous said...

Eu cred tutzu ca e timid rau.

Romanita said...

pui poate e o fata?:)

Anonymous said...

Eu sint bre Grazziano,nu-s nici timid si nici muiere :))) Coco ci ai bre? Ia vezi că mă iau di tini bre ;))) Acu ti bucuri dragă că stii că mai citesc si eu cînd am timp :P

Anonymous said...

Eu eram Grazziiano bre,cine altul care să te cunoască mai bine ??? :P
Nu-s timid bre Coco di loc,ci dracu bre?!Si nici muiere nu-s bre Ali ,ci dracu bre?! :)))