Wednesday, January 7, 2009

6,,4,3,2,1, La Multi Ani!!!














Un nou an, poate noi inceputuri. Mai intai de toate clasicul 'La Multi Ani!' plini de fericire si sanatate!
Suntem in 2009 si mie nu-mi creeaza vreo senzatie aparte. Sarbatorile nu mai sunt ce erau si asta cred ca observa toata lumea. Inainte aveau alt haz si parca mai simteai un fior ceva; acum nimic. Tin minte doar : 6,5,4,3,2,1, La Multi Ani! si eu cu geanta in mana: 'Gata?!?!'...Slim ridica paharul si zice cu o voce plictisita: 'Da'....apoi pupaturile. Eram in Sibiu. Nu aveam chef de lume cunoscuta. Eram eu si fetele. Trebuia sa fiu in Austria, dar in schimb am ramas 'blocata' aici. Un alt motiv sa fiu suparata pe oamenii aia 'fake'. La anul poate. La anul.
Am vrut ca 2009 sa ma gaseasca in casa noua:) si bine am facut; este o karma placuta aici. E mic, comod si liniste. E bun asa.
Gata...scriu rar si putin, nu am inspiratie si sincer nu fortez lucrurile...cand o fi o fi. Pana una alta ma intorc la scoala mea. Si asta o spun cu un entuziasm maxim :)).
Va pup si va urez indeplinirea tuturor dorintelor :*

No comments: