Wednesday, January 21, 2009

cuestion

Am si eu o intrebare. Am inca o intrebare. Am si inca o intrebare.
La emisiunile matinale aia care aplauda si rad ca ....fericitii sunt platiti mai bine? Si la cat naibii se trezesc? Si de ce la fiecare emisiune tre sa fie o fatuca care o face pe 'proasta' ? pt ca nu cred ca sunt asa proaste.... nu cred asta.
Si mai am si inca o intrebare: dac vi s-ar oferi un job de 'umputura' in care fisa contractului e obligatoriu sa faci pe prostu, ati accepta??
Nu am facut niciodata din 'blog'-ul meu ceva interactiv dar ma uit la tv acum si chiar sunt curioasa de ce mai cred si alte persoane, ca de parerea mea sunt satula! :)

3 comments:

Anonymous said...

Cred ca te referi la emisiunea Dimineata devreme cu Razvan si Dani in care e prezenta Daniela Crudu (bunaciunea aia).
Urmaresc si eu emisiunea, pe net, si pot crede ca madama respectiva in viata reala nu sta prea bine la capitolul inteligenta.Intradevar asta e rolul ei de tampa in emisiune, iar cu toate frazele comice suflate in casca de catre Miki (realizatorul de platou) de multe ori e super nostima si o prinde bine acest rol.
Si da, cred ca este obligata sa para proasta dar nu cred ca o intereseaza prea mult de "vocea" poporului.
Tactica de marketing, o doare-n cur atata timp ca isi ia bani frumosi iar legat de inteligenta cred ca nu poate mai mult; silicoanele, mini-jupurile, cracii expusi sunt punctele ei forte.

Romanita said...

da la emisiunea aia ma refeream:) , dar sincer nici nu indraznesc sa intreb de unde stii atatea despre...despre tot se pare:)))! oricum multzumesc de raspuns :* pup

Anonymous said...

1. Sunt platiti mai bine ... ca cine ?! Oricum nu conteaza, sunt extrem de prost platiti, mai au nitel si o fac pe gratis

2. Pentru ca la romani prinde asa ceva, pur si simplu strategie de marketing, si chiar sunt proaste

3. Iti dai seama ca acum depinde extrem de mult si de salariu, pentru un salariu atractiv oricine ar accepta, sau ma rog, eu unu as accepta pentru 2.000 euro