Tuesday, May 8, 2007

???intrebari , etichete si pitici

urasc cand o persoana iti da un statut sau te eticheteaza! odata etichetat nu mai poti fi tu! poate asa cum spunea cineva: "ajungi sa crezi ce-ti spun ei"! si apoi mai este partea in care tu stii ce eticheta porti, poate ti-ai dat-o chiar tu, dar totusi nu ai vrea sa o auzi din gura altora! adica- tu stii ca ai gresit- pt ce sa-ti mai readuca si altcineva aminte ca esti prost?!?!
mi s-a oferit un "statut"- eu deja eram constienat de el ... pt ce trebuia sa-mi aduci aminte ca gresesc?!?! lasa-ma asa !... cateodata doar vrei sa te afunzi in prostie, inconstienta si imaturitate! cateodata iti doresti sa repeti greselile din tinerete- si sa nu indrepti nimic!
incerc sa-mi dau seama ce ne face sa ne indragostim!
incerc sa-mi dau seama de ce nu mai sunt romantica!
incerc sa-mi dau seama de ce nu am avut niciodata parte de romantism!
de ce sunt asa trista?
de ce am impresia ca sunt nefericita?
de ce fac obsesie pe cate o pereche de pantofi si cate o melodie?
de ce nu mai e nici un farmec?
de ce odata cu satutul oferit m-am autoetichetat?
de ce?:(
nu am fost la munte niciodata si in ultimul timp sunt tot mai suparata pe viata!
am nevoie de o evadare!- am nevoie sa rad!- am nevoie sa plang!
oare de ce am tendinta sa-mi complic modesta viata?de ce nu stau in banca mea? de ce o complic? de ce ma complic?
ce e mai grav e ca am ajuns sa cred ce-mi spun ei! am inceput sa ma inchid si mai mult! in cochilie nimeni nu-mi vede nebunia!