Monday, February 19, 2007

liniste

Prea multa agitatie in jurul meu... mult prea multa! As da orice sa fiu pt o saptamana in locul pe care l-am iubit cel mai mult! Cred ca ala era locul, nici unde in alta parte nu m-am simtit mai "acasa" decat acolo! A fost locul unde am fost intradevar fericita si am citit si in ochii altora aceleasi sentimente pe care le aveam si eu! o bucurie impartasita care te face sa dormi bine noaprea si sa visezi iepurasi albi si veverite rosii!:P Dar lucrurile se schimba, oamenii se schimba, unii mor ,altii se pierd si in final ramai doar tu si cu egoistul tau EU! Egoismul lui te invaluie incet, si, intr-un mod "placut" te mobilizeaza dandu-ti putere sa mergi mai departe! In acele momente corpul tau se relaxeaza si creierul incepe sa-ti ofere informatii poate de mult uitate, amanunte trecute cu vederea, analizand "la rece" totul si apoi, daca ai noroc si destula putere, iti va oferi si raspunsuri, solutii si iti va mai da si ceva "teme pt acasa", asa ca sa nu te plictisesti! Acesta e modul in care ACUM imi doresc sa petrec o saptamana! Departe de toata agitatia asta nebuneasca intr-o liniste "absurda", unde nimeni nu ma intreaba nici macar cat e ceasul; unde nimeni nu-mi incurca gandurile! O sa incerc sa dispar... poate voi si reusi!

No comments: