Tuesday, February 20, 2007

despre "prieteni"

iti poti da seama daca ai prieteni, nu neaparat intr-o situatie disperata, ci si in una care nu necesita consolare! E bine sa stii ca ai pe cineva langa tine, cineva care tine la tine neconditionat si care iti spune totul in fata fara menajamente si care te poate face sa intelegi ca ai gresit. Nu prea exista astfel de oameni, sau poate nu i-am intanlit eu, sau-hey-...poate sunt eu de vina!! Oi fi eu dificila si greau de suportat... sau poate o fi faptul ca nu mai cred cu aceiasi intensitate in prieteni si in prietenia lor "sincera si neconditionata"!
continui sa cred ca un prieten iti este prieten si atunci cand te cunoaste ..
Nu pot sa cred ca sunt persoane perfecte - pur si simplu nu pot sa cred!! Poate sunt perfecte mastile lor zambitoare si privirile alea pline de intelegere si umede ca ochii unui vitelus pierdut de mama, dar perfecte - NU!
Daca sunt dezamagita?! DA; dar doar de faptul ca am avut dreptate!!

1 comment:

ancageorgescu said...

Ai tu ce ai cu perfectiunea...fiintele pefecte ,in cazul in care ar exista ,nu ar fi umane.Imperfectiunea ne face sa fim oameni:)