Thursday, May 14, 2009

QUEEN si FREDDIE MERCURY


Prima formatie de care m-am indragostit a fost QUEEN !!

Mama este fan QUEEN si avea grija sa cumpere casetele ce apreau, sa asculte mai mereu si a inceput sa-mi placa! Era o voce care imi facea pielea de gaina si nu intelegeam de ce... o voce facuta in rai de catre ingeri blonzi cu carliontzi perfecti Tata si-a inregistrat pe vechiul magnetofon ''The Invisible man''- melodie ce imi punea sangele in miscare mai ceva ca 1o doze de Redbull. Asa ca in bucatarie se asculau casetele si restul casei rasuna cu benzile lui tata.

In frumoasele si iubitele mele vacante la bunici verisorul meu Vasilica( :))-ce batai imi mai dadea :))) imi facea in ciuda cu colectia lui de casete! O adevarata colectie QUEEN si Freddie Mercury! Mi-a explicat ce gen de muzica ascultam eu, cine erau componentii, poze cu fiecare in parte si ce altceva as mai putea asculta ca sa inteleg muzica. Atunci a fost perioada in care sa devin detectiv nu mai ma coafa si se nastea in mine dorinta de a deveni ''tobosar''- vroiam sa fiu la fel ca Roger Taylor... Invatatul englezii a devenit si el un obiectiv de important- vroiam sa intzeleg versurile! Simpla ascultare a ''muzicii'' nu mi se mai parea interesanta, vroiam sa aflu de unde le-a venit 'muzica'! Mai apoi caiete intregi cu versuri ce erau traduse ulterior, au inceput sa apara printre caietele de matematica si romana. Articole decupate, embleme, mazgalit caietele de mate si romana cu QuEeN si Freddie Mercury!

Am plans ca un copil cand am aflat ca Freddie a murit! Eram unul, unul ce suferea enorm! Mi s-a explicat de ce a murit de catre matusa mea. Nu i-am taiat placerea de a-mi explica ce e SIDA si ce inseamna 'homosexual'- poate asta e motivul pentru care niciodata nu m-am speriat de cuvantul acesta si de imagine ce mi-o oferea- faptul ca un om atat de mare ca al meu Freddie a fost asa, nu are cum sa fie un lucru rau!

Mult timp dupa asta ii sarbatoream ziua de nastere, plangeam la data in care murisera, purtam doliu si imi faceam adevarate zile QUEEN.

Melodia mea preferata a ramas dealungul timpului ''Innuendo''! Albumul meu preferat este ''Innuendo''. Albumul ''Hot Space'' mi s-a parut un cocktail atat de bine imbinat incat niciodata nu plecam in discoteca fara sa il ascult!

'Killer Queen'- o melodie sexy 'imbracata' in ciorapi cu cusatura la spate, corset negru si inaltata pe tocuri, cu un mers atat de sexy incat intrebarea: ''Wanna try?'' isi gaseste un raspuns imediat!

''Too much love will kill you''- nu o simt decat cu o cutie de inghetata; a trecut cu mine prin kilograme de ingetata :)


''Don't stop me now''- E MELODIA MEA VESELA :D

''Who Wants to Live Forever''- Cea mai frumoasa declaratie de dragoste!!

''I was born to love you''- inca o declaratie de dragoste superba, poate vreodata...poate (Cris asta iti suna cunoscuta? :)


In mare am crescut cu QUEEN si o sa fiu mereu o devoratoare a ceea ce ne-au putut oferi cei patru 'regine' ai muzicii rock! Sunt mult prea multe melodii pe care le ador si care imi induc anumite stari si trairi. Cunoscute sau nu prea muzica lor mereu o sa prinda viata odata cu generatiile ce vor veni!

P.S.: accentul 'pure british' a lui Freddie a dat o alta rezonanta versurilor, melodiilor si englezei din capul meu de copil, la momentul respectiv!

1 comment:

jinmarius said...

Ai dreptate. Niciodata nu va mai exista un rocker cu vocea britanicului, nascut in Zanzibar. Whereever he is now his soul is forever glad to live such a life.