Thursday, March 12, 2009

back to basic

Tot am senzatia ca ceva bun se va intampla si ca toate chestiile nasoale duc catre ceva bun- TREBUIE:)) Vreau sa presimt un sentiment de usurare care va veni cat de curand. Pana atunci incerc sa-mi pun in ordine prioritatzile si sa ma intorc la basics needs. Asa ca: pentru a-mi termina facultatea (adica pt a lua restantzele ca sa pot da licentza in vara :P ) tre sa renuntz la 'luxul' si placerea de a locui singura- too expensiv; tot pentru asta trebuie sa renunt la shopping- nu sunt o cumparatoare inraita dar am mici placeri vinovate si destul de scumpe ;asa ca ''reinventam'' vechea garderoba); iesirile in oras se vor tria si ele; am renuntat si la dorinta de a-mi mai recupera datoriile. Nota personala: NU MAI IMPRUMUTA! desi cu banii aiai ti-ai fi putut lua 2 Boston terrieri adorabili! :( Ramane inca in picioare planul de a pleca undeva de ziua mea cu fetele si sa filmam ''girls gone wild'' partea a cata o fi pana la vara:))
M-am bucurat deasemenea sa vad ca imi citeste lumea prostioarele si ca va mai pasa de mine. E un sentiment placut sa descoperi (asa cum am mai spus) oameni dragi- prieteni- carora inca le mai pasa de tine. Dar gata despre voi:))) sa revenim la mine:))

P.S.: ......si am iesit!!putin mai tarziu decat prevedeam dar niciodata nu e prea tarziu! Imi pare rau pentru situatia creata dar in acelasi timp imi pare bine pt binele ce mi-a facut. Adica am reusit sa fiu si eu egoista, sa ma gandesc la mine si numai la mine fara sa-mi pese de sentimentele celorlalte persoane implicate, in acelasi timp nu inteleg de ce mereu tind sa o dau in bara:)))) incepe sa fie amuzant.Am constatat clar ca nu pot face nimic, asa sunt eu, si orice incercare de a ascunde asta are repercusiuni grave asupra psihicului meu, asa ca .... fuck it!:))but, i was up baby, up in the sky! :)))

1 comment:

Anonymous said...

ma bucur foarte tare ca ai reusit sa fii egoista. astept un "cum sa fii egoista in x pasi". referitor la cine ti citeste blogul.. imi aduc aminte ca mi a zis cineva odata "nu tre sa stai bot in bot non stop cu o persoana ca sa i fii prieten" :*