Thursday, October 23, 2008

27 septembrie

nu am chef sa vad pe nimeni, sa simt pe nimeni, sa vb cu nimeni....nu am chef decat de tine... poate nici de tine... poate nici de mine; inca nu sunt sigura!lumea ma intreaba ce fac daca ies, daca mergem, daca facem si eu nu pot decat sa le spun ca ma simt rau si asa mi-am inventat o boala de care am grija sa nu o pierd, o boala ca un ultim refugiu la sentimentele ce incerc sa le ascund cu o maiestrie de care numai o femeie care sufera poate da dovada!la 10 si un pic peste m-am trezit....am continuat sa ma fortez sa adorm; la 11 si un pic m-am trezit si mi-am pus perna pe cap! la 12:38 m-am trezit cu un nod in gat si mi-am umplut pieptul de aer rece ca si cum in ultimile minute nu as mai fi respirat!nu stiu ce s-a intamplat la 12:38 dar o parte din mine moare! ma bucur ca nu am televizor desi sa aud ca mai exista cineva cu mine nu ar fi un lucru chiar rau!ma enerveaza ca a iesit soarele! ASTAZI??!?!? SUNT NEFERICITA?!?!!? ascunde-te...te rog!citesc o carte pt unii stupida ...pt mine exasct asa cum trebuie"Noi suntem zeite" de Alice Nastase... o carte trista plina de suferintza exact ca mine! o carte in care tot indoi coltul paginii in care gasesc o chestie ce merita memorata; o chestie in care ma regasesc; o suferinta mare ca a mea! si am indoit prea multe pagini!nu am cuvinte sa-ti spun multe ....invatz de la ce mai buni! am invatzat sa arat! asa m-ai invatzat..................
sufar ca o proasta ! m-am baricadat in camera; in casa! vroiam sa vin .... inima sa mi se rupa iar in mii de bucatza asa cum era cand ai gasit-o! sa nu o mai simt... mii de bucatzi ce plutesc in deriva prin suflet... mii de bucatzi ca niste ace infipte in tot corpul!imi amintesc ca mi-ai luat pastile pt ca ma durea maseaua! ceva pt ca ma doare sufletul?! te implor!
nu intzeleg de ce ma doare asa tare? nu era in plan sa ma doara sau sa ma afecteze-doar sa ma distreze!

2 comments:

cris said...

Chiquitita?..nu am disparut(chiar daca poate parea asa ,daca te iei dupa scrierile mele la luna:)..le am si eu pe ale mele...but!.."try once more..like u did before""..auzi?!

Elena Dana Paraschiv said...

Se spune ca cea mai buna modalitate de a scapa de suferinta e invaluirea in suferinta altora. Be a good friend to others - asculta-i, lasa-i sa-ti planga pe umar - iar durerea din inima ta va disparea. Ei, nu dispare definitiv dar ajunge sa fie impachetata intr-un format .rar si nu mai ocupa asa de mult loc :D. In plus, cu multe activitati pe cap si durerile altora (mai mult sau mai putin interesante), e doar un alt obstacol in viata - obstacol pe care ai sa-l treci daca vrei. Doresti acest lucru sau te complaci in victima? Unde ti-e puterea? Doar nu crezi ca a disparut?! Ai ascuns-o si te-ai lasat prada durerii. Be a wise girl si da-ti seama ca in viata trebuie sa lupti incontiinuu, sa-ti calci sentimentele in picioare atunci cand persoana pentru care le nutresti s-a baricadat/fugit in fata lor.