Thursday, January 10, 2008

Detaliile conteaza




wow!!!! a trecut mult timp de cand nu am mai scris! in acest timp nu pot sa spun ca am facut ceva aparte, dar activitate am avut! in acest timp am intanlit oameni deosebitzi... pe unii in admir si ii respect, pe unii doar ii consider deosebitzi :D! sau intamplat chestii interesante, am reusit sa-mi schimb perceptzia fatza de oameni, fatza de prieteni, fatza de lume!am inceput sa analizez persoanele din jurul meu si acum ma opresc pt ca aberez :)))... nu am mai scris de mult, imi este dor sa scriu dar nu imi mai iese... nu mai simt nimic, nu mai vreau sa scriu despre aceleasi si aceleasi lucruri, aceleasi probleme cu oamni diferitzi... imi este ciuda pe mine pt asta!de curand mi s-a pacut o psiho-analiza si m-am enervat- nu-mi place sa fiu pusa sub lupa... imi place sa fiu vazuta, dar nu pusa sub lupa... detaliile ma omoara... asta am observat ca am facut in ultimul timp- am analizat detaliile la diferite clase sociale de oameni, diferite temperamente si diferite tipuri de personalitate... si... recunosc ca sunt dezamagita oarecum. persoanele la care ma asteptam sa aiba detalii negative m-au impresionat si viceversa... au fost si exceptii si confirmari. detaliile conteaza si nu mi-ar face placere sa imi fie analizate- ar intra aici si ticurile si tabieturile si clama de par :) asta pt ca nu vor fi privite decat per ansamblu din prima; in nici intr-un caz individual! si nu vreau... le vad pe toate odata se sperie... detaliile mele nu se asorteaza intre ele si nu se completeaza reciproc... sunt diferite si contribuie in mod inevitabil la schimbarile mele de atitudine, stare si simtzire! eu le accept dar numai eu... nimeni nu o sa mai faca asta! piticii mei nu sunt asortatzi- poarta haine diferite si nu se intzeleg de minune intre ei... se mai cearta, se mai spurca, se mai pupa, se mai intzeleg- sunt o familie!

3 comments:

ancageorgescu said...

Dacai timp sa te pierzi in detalii esti un om fericit prin definitie:)
Mai putina meditatie si mai multa actiune...

Romanita said...

offf iubita mea, numai daca as putea! dar ma stii cum sunt...analizez orice pana la epuizare si apoi realizez ca: ba nu trebuia analizat, ba ca am reusit sa-l rezolv , ba ca am facut-o mai lata! si apoi vin la tine si ma plang! :P si tu ma ajutzi mereu :*

Anonymous said...

te ramolesti alinuta ...pe masura ce trece timpul devii mai mofturos si mai pretentios ...nasol :p ...se raceste cafeaua ;)